Opdatering: Endelig færdig med SRO!!

New York City gennem min Instagram

Det er efterhånden ved at være en uges tid siden, at jeg kom hjem fra en lidt over to ugers studietur og efterfølgende ferie i New York City, og jeg er så småt ved at komme mig over jetlag og træthed. Derfor tænkte jeg, at det var på tide at vise billeder fra turen, og jeg vil, som overskriften afslører, starte med at vise de billeder jeg postede på Instagram. Pssstt.. hvis I kunne få lyst til at følge med i mit liv på Instagram, så hedder jeg @juliebernholm ;)1blog1) Dagen vi rejste mod NYC startede tidligt om morgenen, men med en mellemlanding i Frankfurt og en masse søvn, så gik dagen hurtigt, og før vi så os om gik vi op fra subwayen på Columbus Circle. 2) At gå over Brooklyn Bridge var noget jeg havde drømt om længe, og det skuffede da heller ikke. Udsigten er ikke til at beskrive, og det er til at forstå hvorfor broen er en turistattraktion. 3) Som alle andre Gossip Girl fans skulle vi da også forbi DUMBO og lejligheden hvor karakteren Dan boede.2blog4) Vi skulle selvfølgelig også besøge Times Square, og jeg faktisk overrassket over hvor stille der var ift. menneskemængden. Det var overvældende at stå blandt alle skærmene og lyset, men det er helt klart hypen værd. 5) På vej mod Times Square gik vi forbi The Late Show with Stephen Colbert, hvilket er et show jeg rigtig godt kan lide, og jeg var ret betaget af udsmykningen med alle lysene. 6) På High Line med mine skønne veninder. Vi var desværre uheldige med vejret og sæsonen, men det var stadig en hyggelig tur som klart kan anbefales.3blog7) Efter at have været på High Line tog vi forbi Chelsea Market, hvor jeg selvfølgelig skulle have et billede ved alle lysene. 8) Hver gang min familie og jeg skulle med subway gik vi forbi disse to hyggelige bygninger, og en dag nåede jeg lige at fange et billede, hvor den ikoniske gule taxi er med. 9) Et billede af mig på Brooklyn Bridge, dog fra den gang jeg var der med min familie og ikke med min klasse. Som I kan se har jeg fået lidt sol, da vi flere dage havde +23 grader, hvilket var så skønt!4blog10) Udsigten fra Top of The Rock kan slet ikke beskrives med ord, så jeg vil lade billede tale for sig selv. 11)  Med solen fra siden, fik jeg da også lige et billede fra toppen. 12) Solnedgangene i New York var simpelthen så smukke, hvilket gjorde aftenene nærmest magiske!5blog13) Tæt på det hotel jeg boede på med min familie var Empire State Building, som om natten lyste op. 14) En glad, men meget træt Julie der nyder et par afslappende timer på hotelværelset.  15) Endnu et billede fra DUMBO med en næsten skyfri himmel i baggruden.

Følg mig på Bloglovin’ og hvisk.com